سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

دشمن با جنگ ترکیبی قصد ناامید کردن مردم را دارد

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن تلاش می‌کند که ملت ایران را به سمت ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند.

امیر دریادار دوم رضا قربانی در مراسم صبحگاه عهد سربازی که به مناسبت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) در پادگان تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) بندرعباس برگزار شد، گفت: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و تلاش می‌کند که ملت ایران را به سمت ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند.

دریادار قربانی گفت: دشمنان در چهار دهه گذشته انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اجرا کردند، اما در اجرای توطئه‌های خود ناموفق بودند.

او با اشاره به اهمیت وجود امنیت و ارتباط نزدیک آن با دفاع از مرز‌های کشور، گفت: دشمن تلاش می‌کند که توان دفاعی ما را تضعیف و زمینه را برای حمله نظامی فراهم کند، اما تلاش‌های جهادی نیرو‌های مسلح کشور دشمن را در راه رسیدن به این هدف ناکام گذاشته است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: ۱۴ قرن است که شیعیان انتظار می‌کشند با ظهور حضرت ولی عصر (عج) جهان پر از عدل و داد شود.

امیر دریادار دوم رضا قربانی گفت: آماده سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت مفهوم انتظار است و در دورانی که قدرت‌های استکباری در جهان سلطه یافتند، وقوع انقلاب اسلامی ایران انگیزه‌ای بزرگ برای ساخت جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.