سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای تلفن همراه

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از متهمان ۱۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی و مقادیری وجه نقد کشف شد.

 سرهنگ  جلیل موقوفه ای گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش تلفن همراه سرقتی توسط دو نفر با مشخصات معلوم در بازار مولوی رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات و محل حضور متهمان را شناسایی کردند عنوان کرد: تیم مجربی از ماموران کلانتری با اطلاعات بدست آمده به محل اعزام و هر دو متهم را در حال تبادل تلفن همراه در محل مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر و در بررسی اولیه از متهمان ۱۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۵ الی ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و خرید و فروش تلفن همراه سرقتی در محله مولوی از سارقان معترف شدند و پس از تحقیقات مقدماتی تعدادی از مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به سوابق متهمان در این امر و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده هر ۲ متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. 

برچسب ها: سرقت ، موبایل ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.