سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشرف دانشجوی چینی به اسلام در اصفهان 

دانشجوی چینی در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان، اولین مرکز گردشگری اسلامی، به دین مبین اسلام مشرف شد.

حجت الاسلام زمانی  با بیان اینکه دانشجوی چینی در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان به دین مبین اسلام مشرف شد، اظهار داشت:دانشجوی چینی پس از فراگیری اصول و بعضی از فروع در مدرسه علمیه ناصریه در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه اصفهان، شهادتین خود را بر زبان جاری کرد.

مسئول مدرسه علمیه ناصریه به نقل از این تازه مسلمان گفت: ارتباط ایشان با بعضی از مسلمانان چینی و خانواده‌های مسلمان باعث علاقه ایشان به اسلام شد و پس از مطالعه و گفتگو و آشنایی بیشتر با جزئیات اسلام، تصمیم گرفتند به دین اسلام مشرف شوند. وی در نظر دارد جهت تکمیل اطلاعات خود درباره اسلام ارتباط خود با مدرسه را ادامه دهد.

او خاطرنشان کرد: از جمله علل با اهمیت در تشرف ایشان وجود سبک زندگی انسانی و اخلاقی در اسلام است که بیشترین جذابیت را نه تنها برای او بلکه برای اکثر تازه مسلمانان دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
یک نفر میگفت دوستان چینی میان ایران مسلمان میشن از خدمات رایگان ایران در حوزه مسکن و خوراک برخوردار میشن تا پایان درس حوزوی رو یاد بگیرن و به عنوان روحانی به ترویج اسلام در کشورشون بپردازن و خوب زبان فارسی رو یاد میگیرن و بعد برگشت به کشورشون به عنوان مترجم فارسی میرن سر کار در شرکت های خصوصی