سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ کلانتری در چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراجعه مردم استان به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

سرهنگ علی اصغر مهری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حوزه بحث مشاوره و مددکاری یکی از معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی است که در این حوزه در خصوص موارد اجتماعی خصوصا مواردی که مردم نیاز به مشاوره دارند فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه کلانتری‌ها ما مراکزی داریم با عنوان دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها تصریح کرد: نزدیک به ۲۰ کلانتری در استان چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند که از مشاوران مجرب و مورد تایید ما بوده است، که در پاسگاه‌ها در غالب پلیس افتخاری یا به صورت رسمی استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید


مهری ادامه داد: پارسال نزدیک به ۱۲ هزار پرونده از دستگاه قضایی به ما ارجاع داده شد که از مراکز مشاوره‌ای ما استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوران ما در راستای مشکلات مردمی در حوزه خانوادگی، ازدواج، طلاق، تربیتی، تحصیلی یا حوزه‌های مختلف مثل حقوقی، استخدامی به مردم مشاوره می‌دهند گفت: امسال در ۶ ماه اول سال نزدیک به ۷۲۰۰ پرونده و مراجعه کننده به مراکز و داویر مشاوره‌ای ما رجوع کرده اند که ۸۰ درصد پرونده‌ها از دستگاه قضایی به ما ارجاع داده شد که منجر به سازش گردید.

مهری با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه ما در بحث اجتماعی اعتماد اجتماعی است خاطر نشان کرد: اعتمادی که مردم به پلیس داشته اند منجر شد، در این راه قدم‌های خوبی برداشته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
هزاران سپاس بیکران بر شرف و نوع دوستی عزیزان و جوانمردان سرزمینم