سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علم الهدی

مرحوم موید خادم با اخلاص اهل بیت(ع) بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت شاعر اهل بیت(ع) سید رضا موید نوشت: آن مرحوم خادم با اخلاص اهل بیت(ع) بود و یک عمر قریحه و ذوق ادبی خود را به پای سیدالشهدا (ع) و دُردانگان آن حضرت ریخت.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز شنبه در پیامی به مناسبت درگذشت سیدرضا موید از شاعران آیینی خراسان گفت: رحلت جانگداز استاد شعر و ادب جناب حاج آقای موید موجب تاثر خاطر اینجانب گردید.

او افزود: مرحوم موید در زمره سرسپردگان و دلدادگان عزیزان خدا و اسوه ای برای حدیث شریف امام صادق(ع) بود که فرمودند رحم الله من حببنا الی الناس.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این ضایعه دردناک را به جامعه شعر و ادب و همه دربانان و نوکران مخلص ائمه اطهار(ع) و فرزندان برومند آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را همراه با صبر و اجر بازماندگان از درگاه حضرت احدیت مسالت می‌نمایم.

مرحوم موید، دلدادگی خود را به اهل بیت(ع) و انقلاب نشان داد

 

احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی هم در پیام خود به مناسبت درگذشت سیدرضا موید نوشت: با تاسف و اندوه درگذشت استاد برجسته شعر آئینی و خادم با اخلاص بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) جناب آقای سید رضا مؤید را به خانواده ایشان و عموم علاقه‌مندان تسلیت عرض می‌کنم.

 

او افزود: این استاد برجسته و خدمتگزار فرهنگ رضوی همه عمر خویش را به مدح و منقبت اهل بیت (ع) و به ویژه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پرداخت و دلدادگی خویش به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در اشعاری گوناگون بروز داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) از درگاه ایزد منان پاداش معنوی و شکیبایی برای بازماندگان محترم و رحمت و رضوان الهی را برای آن خادم با اخلاص و دلداده اهل بیت(ع) مسألت می‌نمایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.