سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان همدان مرکز گردشگری منطقه در حوزه خدمات توریستی است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استان همدان با بهره مندی از زیرساخت‌های مناسب در بخش سیاحتی، مرکز گردشگری منطقه در حوزه خدمات توریستی است.

مهدی اسلام پناه گفت: همدان استان  تاریخی است که در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است.

او گفت: حضور مسئولان استاندارد در همدان در هفته و روز جهانی استاندارد می‌تواند موجب بروز خلاقیت‌هایی در زمینه‌های گردشگری و افزایش سطح استاندارد در پذیرش گردشگر در ابعاد تخصصی و حرفه‌ای در این استان باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در این سفر مصوبات قبلی سفر‌های مسئولان بررسی و برای مسائل آینده این استان در زمینه‌های مختلف تصمیم سازی می‌شود.

اسلام پناه گفت: دانشگاه‌های استان همدان زمینه‌های خوبی برای فعالیت‌های دانش بنیان در حوزه‌های استاندارد سازی دارند که سازمان استاندارد در تلاش است از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

او گفت: همدان ظرفیت تبدیل شدن به مرکزیت گردشگری و سیاحتی  را در حوزه خدمات دارد و دستگاه‌های متولی در زمینه گردشگری و دیگر سازمان‌ها باید از توسعه خدمات گردشگری در این استان حمایت کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، استان همدان را دارای زمینه‌های مناسبی در زمینه استاندارد سازی رشته‌های پیشرفته و دانش بنیان دانست که می‌تواند در سطح کشوری اثرگذار باشد.

اسلام پناه گفت: مطالبه مردم کیفیت کالا‌ها و خدمات است که سازمان ملی استاندارد ایران وظیفه تحقق این مهم را بر عهده دارد.
او گفت: مقوله استاندارد سازی در زمینه‌های خدمات دولتی، خصوصی و عمومی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که عقب افتادگی‌ها در این زمینه جبران شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: قانون و سرمایه انسانی با اراده و انگیزه مهمترین ابزاری است که می‌تواند موجب جلب رضایت مردم از کیفیت  خدمات دهی و کالا‌ها باشد.

 ۲۴ مهر تا ۳۰ مهر به عنوان هفته استاندارد نام گذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.