سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام وضعیت اضطراری در نیویورک

با سرازیر شدن هزاران مهاجر از ایالت‌های جنوبی آمریکا به نیویورک، در این شهر وضعیت اضطراری اعلام شد.

اریک آدامز، شهردار «نیویورک» به علت سرازیر شدن هزاران مهاجر از ایالت‌های جنوبی آمریکا در این شهر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آدامز روز جمعه گفت تقاضا‌های ارائه شده به (مقامات) شهر برای فراهم کردن سرپناه و دیگر کمک ها، وضع «ناپایدار دارد.»

او افزود: تا پایان سال مالی کنونی، پیش بینی می‌شود که (مقامات و نهادهای) این شهر یک میلیارد دلار برای مهاجران تازه وارد هزینه کنند.

وضعیت اسکان در شهر نیویورک تا پیش از این نیز وضع نامناسبی داشت و در سال کنونی به علت هجوم پیش بینی نشده مهاجرانی که به کمک نیاز دارند، اوضاع در این زمینه بیش از پیش وخیم شده است.

آدام برای رسیدگی به وضع مهاجران از مقامات ایالتی و فدرال درخواست کمک مالی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
شهردار نیویورک و چند شهر دیگه تحت کنترل دموکراتها قبلا ادعا میکردند این شهرها پناهگاه و پذیرای مهاجران غیر قانونیند و قوانین دولت فدرال رو قبول ندارند ولی وقتی از چند میلیون مهاجری که عمدتا در شهرهای فقیر و توسعه نیافته تگزاس جای داده شدند فقط چند هزار نفر به این شهرهای بزرگ ثروتمند با بودجه و امکانات عظیم منتقل شدند آه و ناله دموکراتهای منافق دورو بلند شده که امکانات نداریم. از اون چندش آورتر استفاده از ارتش آمریکا در مارتاز وینیارد ماساچوست جایی که لیبرالهای مدعی مخالفت با نژادپرستی و دوستار مهاجران زندگی اشرافی دارند برای اخراج ۵۰ مهاجری بود که از فلوریدا به اونجا فرستاده شده بودند. متاسفانه دنیا فریب دستکش مخملی و شعارهای دموکراتهای کثیف رو میخوره والا تنها فرق اینها با جمهوریخواهان اینه که اونها کنی رو راستترند