سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید آیت الله اعرافی از ناو شهید سلیمانی در نیروی دریایی سپاه

مدیر حوزه‌های علمیه کشور امروز از ناو شهید سلیمانی در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بازدید و با سردار تنگسیری و دیگر فرماندهان به گفتگو پرداخت.

آیت الله اعرافی در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ندسا نیز او را همراهی می‌کردند، گفت: اقتدار و قدرت روزافزون سپاه در عرصه‌های مختلف و نیز ارتقای توان همه‌جانبه نیرو‌های مسلح کشورمان در ابعاد متنوع، سبب رشد بازدارندگی کشورمان شده است.

او با بیان این که برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران و امت اسلام فراوان بوده است و یکی از برکات آن پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های فناوری علمی و به ویژه در حوزه‌های دفاعی و نظامی و امنیتی است، گفت: سه اصل مقاومت، فناوری و ابتکار در پیشبرد اهداف نظام در امر تولید و رشد علمی بسیار حائز اهمیت است و افتخار می‌کنیم که نیروی قدرتمند امروز برآمده از تفکر خودکفایی و رفع وابستگی بدست آمده است.

این عضو شورای نگهبان با اشاره به ضرورت آشناسازی نسل جوان جامعه امروز با این افتخارات به منظور تقویت غرور ملی،گفت: آنچه که سپاه بدان دست یافته مایه عزت کشور و در خدمت ملت بزرگ ایران است و از طرف حوزه علمیه واقعاً از نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی دریایی عزیز سپاه و همه جوانان و فعالان در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 شناور شهید سلیمانی از نوع شناور‌های آلومنیومی با ۶۷ متر طول و ۶۰۰ تُن وزن با بدنه ضدرادار است که با متد‌های روز صنایع کشتی سازی نظامی دنیا ساخته شده و دست سپاه را برای حضور در آب‌های دور و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بیش از گذشته فراهم می‌کند. شمار خطوط شکسته پرشمار در طراحی بدنه این شناور با هدف کاهش مقطع راداری این شناور و شناساگریزی آن انجام گرفته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.