سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش سلامت ۱۷۰ والدین شهدای تاکستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: ۱۷۰ والدین شهدای تاکستان با هدف حفظ و ارتقای سلامت، طی سال جاری پایش سلامت شدند.

سعید رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: طرح پایش سلامت با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اولویت مادران شهدا و بیماران ایثارگر در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رحمانی افزود:این طرح با هدف حفظ و ارتقای سلامت، تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامتی و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران اجرا می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در این طرح کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان به همراه پزشکان پایش سلامت به منزل جامعه هدف این نهاد می‌روند و اقدامات لازم را نسبت به پایش سلامت این عزیزان انجام می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان افزود: باید پایش سلامت والدین شهدا که در روستا‌های دوردست و یا صعب‌العبور هستند قبل از شروع فصل سرما و بارش برف و باران انجام شود تا مشکلی در این پایش به وجود نیاید.

دکتر فخاری از پزشکان پایش سلامت تاکستان، آبگرم و آوج گفت: از اینکه به عنوان پایش سلامت والدین شهدا انتخاب شدم، افتخار می‌کنم، زیرا این عزیزان بهترین بندگان خداوند هستند و دیدار با آن‌ها برای ما روحیه‌بخش است.

همچنین دکتر پژم از پزشکان پایش سلامت تاکستان، آبگرم و آوج بیان کرد: از همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در پایش سلامت والدین شهدا قدردانی می‌کنم و امیدوارم این پایش طبق زمان‌بندی تعریف شده طی سال جاری به اتمام برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.