سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اعضا جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان رشت

مدیرکل صمت استان گیلان از معرفی اعضا جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان رشت خبر داد.

تیمور پورحیدری، ضمن معرفی و تبریک به اعضای جدید اتاق اصناف شهرستان رشت گفت: هماهنگی و تعامل با بدنه کمیسیون نظارت و با محوریت قانون هر چه بیشتر و پر رنگ تر باشد کارها با سرعت بیشتر و مطلوب تری انجام می گیرد.

رییس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان با قدردانی از زحمات و تلاشهای چندین ساله رییس پیشین اتاق اصناف رشت، گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش ما و اعضای جدید اتاق اصناف است که باید با توان و جدیت مضاعف و بصورت یک تیم منسجم و برنامه محور کارها را پیش بگیریم تا شاهد تحول در اصناف و بازار باشیم.

در این جلسه از سوی کمیسیون نظارت استان گیلان بر اساس رای گیری داخلی به ترتیب: علیرضا تهیدست بعنوان رییس، علی شاکی،نائب رییس اول، شریف رضایی، نائب رییس دوم، تقی پورمحمدعلی،دبیر و رضا پارسای عبدی بعنوان خزانه دار این دور از انتخابات هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان رشت انتخاب و معرفی شدند که اعتبارنامه جدید با امضای دکتر پور حیدری، مدیرکل صمت استان گیلان به آن ها تحویل داده شد.

براساس ماده ۹ آيين نامه اجرايي انتخابات هيئت ریيسه اتاق اصناف شهرستان(موضوع ماده ۳۶ قانون نظام صنفي) ترکيب هيئت رییسه پس از تائيد انتخابات توسط کميسيون نظارت، طي نشستی در اداره کل صمت گیلان توسط راي گيري داخلي تعيين شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.