سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین: وضعیت مناطق الحاق شده تثبیت خواهد شد

رئیس‌جمهور روسیه گفت که مسکو وضعیت را در مناطق الحاق شده در شرق اوکراین، تثبیت می‌کند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که روسیه وضعیت را در ۴ منطقه در شرق اوکراین، تثبیت می‌کند و به صورت غیرمستقیم به چالش‌هایی که برای اعمال کنترل با آن مواجه است، اشاره می‎‌کند.

به گزارش رویترز، زمانی که پوتین معاهداتی را برای الحاق آن‌ها به روسیه پس از همه پرسی امضا کرد، نیرو‌های روسیه از روز جمعه در ۲ منطقه از ۴ منطقه متحمل خسارات قابل توجهی شده‌اند.

پوتین در اظهارات تلویزیونی گفت: «ما بر مبنای این واقعیت حرکت می‌کنیم که اوضاع تثبیت خواهد شد، می‌توانیم با آرامش این مناطق را توسعه دهیم.»

پیش از این، سخنگوی وی گفت که ۴ منطقه با یک روند فشرده سازگاری روبه‌رو هستند و این کار دشواری خواهد بود.

رئیس‌جمهور روسیه افزود: «ما همواره، حتی امروز که با تراژدی کنونی مواجه هستیم، احترام عظیمی برای مردم، فرهنگ، زبان و آداب اوکراین قائل بوده‌ایم.»

رویترز مدعی شده است روسیه که از دستاورد‌های اوکراین در چند هفته گذشته غرق شده است، هیچ یک از ۴ منطقه را به طور کامل کنترل نمی‌کند. در ۲ مورد از آن‌ها، هنوز مرز‌های قلمرو مورد ادعای خود را مشخص نکرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
روسیه کشور متجاوزی بوده و هست
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
پوتین هرگز موفق نخواهد شد و اوکراین تا کریمه را خواهدگرفت یعنی علم استراتژیک و محاسبات از جنگ روانی و توان نظامی هر2جبهه نشون میده پشت جبهه اوکراین بسیار قوی هست و تاکنون سعی کرده فرسایشی بجنگد.