سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرسازی راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به پیشرفت ۷۰ درصدی رسید

معاون مهندسی و ساخت سازمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرسازی راه‌آهن استان به پیشرفت ۷۰ درصدی رسید.

حمید ربیعی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی زیرسازی راه‌آهن چهارمحال و بختیاری، گفت: تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری و سازمان برنامه بودجه برای این پروژه تأمین اعتبار شده است.

معاون مهندسی و ساخت سازمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان از محل یک هزار میلیارد اعتبار سازمان برنامه و بودجه اعتبار به پروژه تزریق شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه متناسب با پیشرفت پروژه مابقی اعتبار به پروژه تزریق می‌شود، افزود: یک هزار میلیارد تومان که برای ریل‌گذاری تأمین اعتبار شده است بعد از اتمام زیرسازی راه‌آهن به پروژه تخصیص پیدا می‌کند.

ربیعی اضافه کرد: از ابتدای ساخت راه‌آهن تاکنون بین ۲۵۰ تا یک هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص که اکثرا بومی هستند در این پروژه مشغول کار شده‌اند و اگر تأمین اعتبارات به موقع انجام شود پروژه با سرعت بیشتری پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌کنیم تا سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

وی، اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی کشور، دسترسی شهرکرد به ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری، اتصال صنایع بزرگ منطقه سفیددشت به ظرفیت‌های ریلی، کاهش ترافیک با استان اصفهان، محرومیت‌زدایی و رویکرد توسعه متوازن در استان‌های مرکزی کشور را از مهمترین مزایای اجرای این طرح دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالهی
۰۷:۴۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
به بهسازی و گسترش و ساخت خطهای درون استانی ریلی و هوایی و جاده ایی هم بها دهید و خط ریلی ترانزیتی درون استانی و طرح راه آهن بختیاری هم که شاید نزدیک به نیم قرن و یا بیشتر از طرحش گذشته را احیا کنید و به فکر ساخت هر چه زودترش برای اتصال نزدیکتر مرکز کشورمان و زاگرس مرکزی به بنادر جنوبغرب ،باشید که رشد و پیشرفت نزدیک به یازده تا پانزده ملیون را به طور مستقیم و ارتباط چند استان را با بنادر خلیج فارس و تجارت و ترانزیت، نزدیک و نزدیکتر میکند