سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ سال حبس حکم پرونده یک آدم ربا در بردسیر

رئیس دادگستری بردسیر از صدور حکم سارق به عنف خودرو شهر بردسیر خبر داد و گفت: متهم مجموعا به ۴۰ سال حبس و ۲۷۶ ضربه شلاق و اخراج از ایران محکوم شد.

محمد سالاری گفت: متهم م. م در مرداد ماه امسال در شهرستان بردسیر (جاده بیدخوان)، اقدام به آدم ربایی با وسیله نقلیه همراه با آزار و اذیت جسمی و تهدید با چاقو، سرقت خودرو و وجه نقد و همچنین تهدید به قتل با چاقو کرده بود.

او افزود: پس از طی روال قانونی، برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده و اخذ اظهارات اصحاب دعوا و دفاعیات متهم و وکیل او حکم پرونده این سارق به عنف خودرو از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ بردسیر صادر شد.

این مقام قضایی بیان کرد: به دلیل شیوه ارتکاب جرم و آثار زیانبار آن در جامعه اسلامی، وضعیت سنی و جسمانی شاکی، ایجاد حس ناامنی در بین اهالی و به منظور جبران ضرر و زیان معنوی و اعاده امنیت و آرامش روانی شاکی و اهالی و به لحاظ ارتکاب جرائم متعدد و مختلف، محکوم علیه به اشد مجازات مندرج در قانون مجازات اسلامی مجموعا به ۴۰ سال حبس تعزیری و ۲۷۶ ضربه شلاق محکوم و از حیث مجازات تکمیلی نیز حکم بر اخراج متهم به مدت ۲ سال پس از پایان حبس از کشور جمهوری اسلامی ایران صادر و اعلام شد.

او تصریح کرد: در برخورد با جرائم مخل نظم و امنیت جامعه و شهروندان برای دادگستری شهرستان هیچ خط قرمزی وجود نداشته و تعریف نشده است و بدین وسیله به کلیه مخلان و مزاحمان نظم و امنیت هشدار داده می‌شود در صورت ملاحظه هر گونه ناهنجاری و جرم، اشد مجازات در انتظار عاملین و آمرین خواهد بود.

در مرداد ماه امسال، متهم مذکور با سوء استفاده از اعتماد شاکی و سوار شدن به خودروی وی، ضمن انتقال راننده خودرو به مکانی خالی از سکنه در حاشیه شهر نامبرده را به وسیله سلاح سرد تهدید به قتل کرده و او را مورد آزار و اذیت جسمانی و اخاذی قرار داده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.