سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید پیمان سبزپوشان نیروی انتظامی با شهدا+ تصاویر

همزمان با هفته فراجا سبزپوشان نیروی انتظامی در سراسر استان کرمان با حضور در گلزارهای شهدا با آن ها تجدید پیمان کردند.

همزمان با دومین روز از هفته فراجا، مسئولان استان کرمان و آحاد مردم با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان ضمن غباروبی و عطر فشانی این گلزار با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با آرمان‌های شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.

 

 

 

 

تجدید پیمان نیروی انتظامی کوهبنان با شهدا

همزمان با هفته فراجا با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شورای شهر، فرمانده انتظامی، رئیس دفتر امام جمعه، بنیاد شهید و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری قبور مطهر شهیدان کوهبنان غباروربی، عطر افشانی و گلباران شد.

این مراسم از حرم شهدای گمنام کوهبنان آغاز شد و حاضران پیاده خود را به امام زاه سلیمانشاه (ع) رساندند و ضمن ادای احترام و تجدید عهد و پیمان با شهدا زیارت عاشورا را قرائت کردند.

 

در حاشیه این مراسم مجید توکلی، فرماندار کوهبنان با تبریک هفته فراجا گفت: ولایت مداری، بصیرت، کمک رسانی و انصاری بودن از مهمترین شاخصه‌های نیروی انتظامی است.

او افزود: هفته فراجا امسال از موقعیت خاصی برخوردار است؛ زیرا در حالی که معاندین علیه اسلام و انقلاب تاختند، اما دوستان انتظامی با صبر و پایداری با رافت و مهربانی برخورد کردند.

توکلی بیان کرد: اقتدار همراه با محبت و رافت را در نیروی انتظامی شاهد هستیم؛ زیرا آن‌ها با مردم با رافت و مهربانی رفتار و با دشمنان با اقتدار و صلابت برخورد می‌کنند.

او تصریح کرد: باید از فرصت‌های دوران کاری که خیلی زود سپری می‌شود، برای خدمت صادقانه به مردم که ولی نعمت انقلاب هستند، بهره ببریم و مطمئن باشید؛ اگر به مردم خدمت رسانی مطلوب و مناسب داشته باشیم، خداوند به زندگی ما عنایت ویژه می‌کند تا فرزندانی صالح تربیت کنیم.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: نیرو‌های نظامی و انتظامی با تمام وجود برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در بم
به مناسبت هفته فراجا آئین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا  در شهرستان بم و بخش بروات برگزار شد.
 
در دومین روز ازهفته فراجا و به منظور ارج نهادن به ارزش‌های والای اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای این مرز و بوم، آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهداء با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرمانده و کارکنان نظامی و انتظامی، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و عموم مردم شهرستان بم و پس از آن در بخش بروات در گلزار شهدا برگزار شد.
 
 در حاشیه این مراسم از خانواده شهدای گرانقدرمنصور شه بخش، محمود رفیع آبادی و محمود دهقان با اهدای لوح قدردانی شد. 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
ما قدردان این عزیزان و همه شهدا هستیم