سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اغتشاشات فصل‌الخطاب است

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: موضع‌گیری صریح و هوشمندانه رهبری در خصوص اغتشاشات اخیر حجت را بر همگان تمام کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح در خصوص اتفاقات و اغتشاشات اخیر این بیانات را فصل الاخطاب آحاد ملت ایران عنوان کرده و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

موضع‌گیری صریح و هوشمندانه مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات اخیر حجت را بر همگان تمام کرد و آحاد مردم و مسئولان باید نسبت به این قبیل مسائل هوشیار باشند.

اگر چه درگذشت یک دختر جوان، ملت ایران را در غم و اندوه فرو برد، اما این اتفاق نباید منجر به زیرسوال بردن تمامی ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی ملت و سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شود.

بدون شک حوادث اخیر یک طراحی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده توسط آمریکا، اسرائیل و برخی عناصر خود فروخته ایرانی خارج نشین است که مشکل آن‌ها با وحدت ملت و پیشرفت و توسعه کشور است، اما ملت ایران فریب دشمنان را نمی‌خورد و با تمام وجود در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند.

اغتشاش و مسائل امنیتی در نقاط مختلف جهان اتفاق می‌افتد، اما هیچ گاه اتفاق نیفتاده که آمریکا یا هر کشور مدعی حقوق بشر دیگری بیانیه‌ای صادر و از مردم حمایت کند در صورتی که کوچکترین اتفاق در کشور ما را بزرگ کرده و مدام بیانیه صادر می‌کنند و این یکی از نشانه‌های دشمنی با ملت ایران است.

هر چه میزان پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی افزایش پیدا می‌کند، توطئه‌های دشمنان پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود، اما تاکنون و پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با هدایت‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها خنثی شده است.

آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بدانند که این توطئه اولین و آخرین توطئه دشمن بر علیه ایران اسلامی نبوده است، بنابراین همواره باید با بصیرت و آگاهی، توطئه‌های دشمنان را به هنگام تشخیص و با وحدت کلمه و پیروی از مواضع و نظرات مقام معظم رهبری در راستای خنثی سازی آن گام برداریم.

در یک سال گذشته گام‌های بلندی در جهت فعال‌سازی بخش تولید و راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد با رویکرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در کشور برداشته شده؛ دشمنان چشم دیدن ایران قوی و قدرتمند را ندارد و به همین دلیل به دنبال فتنه انگیزی و توطئه پراکنی بر علیه ما هستند تا شتاب پیشرفت و توسعه کشورمان را متوقف کنند.

به تعبیر مقام معظم رهبری ملت ایران در این حادثه همچون حوادث گذشته بسیار قوی ظاهر شد و بدون شک در آینده نیز با بصیرت مثال زدنی خود فتنه‌های دشمنان را خنثی و حمایت خود را از نظام اسلامی به جهانیان نشان می‌دهند.

بدون شک مردم نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی خود پایبند است و هیچ قدرتی با هیچ ابزاری نمی‌تواند این ملت رشید را از مسیری که امام راحل برایش ترسیم کرده، خارج کند.

ملت ایران از دستگاه قضایی انتظار دارد نیرو‌های سازمان یافته و نیز سردمداران تحریک کننده اغتشاشات که با دروغ و اتهام و فریب، عده‌ای را بر علیه ارزش‌های اسلام و انقلاب تحریک کردند برخورد قاطع داشته باشد و این عوامل وعناصر دشمنان باید پاسخگوی اقدام خویش علیه امنیت کشور و وارد ساختن خسارات روحی و اقتصادی به مردم و جسارت به حریم مقدسات باشند.

کشور ایران به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردمی در اوج امنیت و اقتدار است و به هیچ عنوان با کشور‌های همسایه قابل مقایسه نیست.

آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با قدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند تا پرچم مقدس این انقلاب شکوهمند تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.