سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کوهبنان:

پیاده روی هفتگی در کوهبنان برنامه ریزی شود

توکلی گفت: برنامه ریزی شود روز‌های سه شنبه هر هفته، دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان کوهبنان برنامه پیاده روی داشته باشند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کوهبنان در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه مجید توکلی، فرماندار کوهبنان گفت: از نگاه اسلام، نجات یک انسان نجات یک جامعه است و باید تلاش شود تا نگرش افراد در بحث مواد مخدر منفی باشد؛ بنابراین برگزاری برنامه‌های آموزشی ضروری است.

او افزود: برنامه ریزی برای پاک سازی فضای اطراف فضا‌های آموزشی از جمله: مدارس و دانشگاه‌ها به همت نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ضروری است.

توکلی بیان کرد: آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان، همراه با اقدامات پیشگیرانه با بهره جستن از وجود اساتید مجرب در کاهش مواد مخدر موثر است.

او گفت: باید با دانش آموزان پدرانه و صمیمانه برخورد کنیم و همواره با تشویق و ترغیب، زمینه هدایت و پیشرفت آنان را رقم بزنیم  و برنامه ریزی شود روز‌های سه شنبه هر هفته دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان کوهبنان برنامه پیاده روی داشته باشند. 

فرماندار کوهبنان بیان داشت: اطلاع رسانی اولویت‌های پژوهشی، بایستی مشخص و از پژوهشگران حوزه موارد مخدر حمایت شود.

او گفت: اثر بخشی هر چه بهتر اقدامات با رویکرد مردمی سازی برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

توکلی بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شناخت انواع مواد مخدر و بیان پیامد‌ها و مشکلات مربوط به مصرف مواد مخدر باید در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: هماهنگی با دستگاه‌های ذی ربط به منظور نظارت و کنترل زمین‌های بایر و کشاورزی باید در دستور کار مدیران اجرایی شهرستان باشد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها، اجرای نمایشنامه و تئاتر پیرامون عواقب مصرف مواد مخدر، برخورد دوستانه و صمیمی با افراد گرفتار، راه اندازی تیم پژوهشی در شهرستان، نصب بنر به منظور ارزش و اهمیت ورزش، پر کردن اوقات فراغت با برنامه‌های شاد و مناسب، آموزش معتادان بهبود یافته و... از جمله نظرات و پیشنهادت حاضران بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.