سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف بیش از ۱۷۱ رای کمیسیون ماده صد در شهرداری قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از تعیین تکلیف ۱۷۱ رای صادره در کمیسیون ماده صد در شش ماهه اول سال جاری در واحد اجرای احکام منطقه یک خبر داد.

سید مهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری  قزوین در ارزیابی عملکرد واحد اجرای احکام منطقه در خصوص آراء کمیسیون ماده صد گفت: در سال جاری بر اساس سیاست‌های ابلاغی مدیریت شهری قزوین، هدف گذاری و شناسایی پرونده‌های دانه درشت آغاز و در این راستا ۵۶ پرونده در اولویت وصولی‌ها قرار گرفت و وصول شد.

وی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهروندان و سردرگمی در مواجهه با تخلفات ساختمانی، واحد اجرای احکام منطقه یک با سرعت و دقت بیشتری کار رسیدگی به پرونده‌های دارای آرای ماده صد را انجام داد.

سید رضی اضافه کرد: اولویت سال جاری این منطقه پرونده‌های دانه درشت و واحد‌های تجاری است که سال‌ها از زمان ابلاغ اراء ماده صد آن‌ها گذشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: بیش از ۱۸۰ پرونده منجر به رای کمیسیون ماده صد در منطقه یک وجود دارد که به وضعیت بیش از ۷۰ درصد آن‌ها رسیدگی شده است و در سال جاری رسیدگی به وضعیت این پرونده‌ها در اولویت قرار دارد.

سید رضی در ادامه گفت: از ۱۷۱ رای صادر شده در کمیسیون ماده صد، ۴۱ مورد حکم تخریب صادر شده که از طرف واحد اجرای احکام حکم آن‌ها اجرا شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.