سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع شدن یارانه با تراکنش بانکی دغدغه شهروند خبرنگار ما شد

شهروند خبرنگار ما از قطع شدن یارانه به دلیل تراکنش‌های بانکی برای خرید دارو گلایه‌مند است.

یارانه معیشتی برای شهروندانی که تراکنش‌های بانکی بالایی داشتند قطع شد و برای هر کدام از شهروندانی که این مشکل برایشان به وجود آمده بود راه حل‌هایی پیش روی آن‌ها گذاشته شد تا مشکل دریافت یارانه آن‌ها برطرف شود، اما کسانی مانند شهروند خبرنگار ما که با ارسال پیامی از قطع شدن یارانه اش به دلیل خرید دارو‌های بیماری سرطان خبر داد مشکل دریافت یارانه اش حل نشده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

پیام متن شهروند خبرنگار
با سلام، بیمار سرطان خون هستم به مدت ۶ سال به من یارانه معیشتی به دلیل تراکنش بالای حسابم تعلق نگرفته است، اما این تراکنش‌ها به دلیل هزینه‌های بالای بیماری ام بوده و دارو‌های شیمی درمانی تهیه می‌کردم. خواهش می‌کنم به مشکل اینجانب و امثال من رسیدگی کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
با سلام و خدا قوت ، دررابطه با موضوع با حساب تراکنش بانکی بعضی خانوار بازنشسته هم فرزند یارانه بگیر آنان هست ودر حال حاضر برابر سابقه ثبت احوال متاهل وتفکیک میسر نگردیده ودارای شغل و حساب بانکی که به حساب خانوار سرپرست منظور و در دهک دهم قرار گرفته است ودر بازبینی نیز اقدام و مبلغ واریزی نوبت دوم هم مسدود می باشد. دراین زمینه رسیدگی و بازنگری بعمل آید و موارد مد نظر قرار گیرد تشکر.
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
سلام ، درزمینه یارانه ها مبنای درآمدی وتراکنش بانکی چگونه است لطفا رسیدگی ونظارت شود برخی خانوار یارانه بگیربوده به جهت همین موارد ومحسوب شدن تراکنش وگردش مالی اعضای خانواده یارانه آنان قطع شده است.