سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب حدود ۴۰۰ تابلو در محور‌های ملایر

در شش ماهه نخست امسال نصب نزدیک به ۴۰۰ عدد انواع تابلو و علائم اخباری و اخطاری در محور‌های شهرستان ملایر، موجب حذف و اصلاح پیچ‌ها و نقاط پرحادثه شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: در شش ماهه نخست امسال این اداره اقداماتی را در به منظور ایمن سازی محور‌ها انجام داد، از جمله این اقدامات می‌توان به اصلاح پیچ پیرمیشان، اصلاح پیچ زمان آباد، جداسازی خطوط رفت و برگشت زمان آباد واقع در محور ملایر_ همدان و ایمن سازی و اصلاح پیچ دانشگاه ملایر با تعریض ۳ دهانه پل و تعدیل شیب شیروانی به طول ۳ کیلومتر اشاره کرد.

هاشم اسکندری گفت: در محل‌های یاد شده ۳۸۰ عدد انواع تابلو‌های اخباری و اخطاری نصب و همچنین ۴۵۰ عدد نیوجرسی (جداکننده) جانمایی شده است.

او از دیگر اقدامات انجام شده را ۲۸ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای؛ ملایر_همدان، ملایر_ اراک، ملایر_ اسلامشهر آق گل، شوشاب_ آورزمان، دهلق و اوج تپه_ احمدآباد اشاره کرد و گفت: ۱۰۰۰ متر مربع لکه گیری به همراه ۸۰۰۰ متر مربع موج تراشی نیز در سایر راه‌های شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: راهداران این اداره علاوه بر شستشوی ۱۵۰۰ عدد تابلو به تعمیر و تعویض ۱۵۰ شاخه گاردریل اقدام کردند.

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.