سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «محراب اندیشه» ویژه دانشجویان همدانی

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان همدان از اجرای طرح «محراب اندیشه» ویژه دانشجویان همدانی خبر داد.

میدانچیان گفت: دانشجویان علاقمند در سراسر استان می‌توانند برای تحصیل در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان «محراب اندیشه» به عنوان معرفت جو ثبت‌نام کنند.

او گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند تا ۱۵ مهرماه نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، شماره دانشجویی و شماره تماس خود را به شماره ۰۹۰۳۵۲۵۷۷۵۹ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۳۸۱۳۴۳ داخلی ۳ تماس بگیرند.

میدانچیان گفت: این حوزه با تدریس استادان مجرب، برگزاری اردو و مسابقات علمی و فرهنگی، زمینه فعالیت در کارگروه‌های فرهنگی را برای معرفت‌جویان فراهم می‌کند، ظرفیت ثبت‌نام معرفت‌جویان در این ترم ۱۰۰ نفر است و در ابتدا یک جلسه آشنایی با مجموعه حوزه برای متقاضیان برگزار می‌شود.

او گفت: دروس ارائه شده در این حوزه قابل تطبیق با ۱۴ دروس معارف دانشگاه است، هر نمره که از سوی معرفت‌جویان در درس مورد نظر کسب شود همان نمره برای درس معارفی دانشگاهی نیز لحاظ می‌شود.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان همدان گفت: خداشناسی در قرآن، جریان شناسی فکری و فرهنگی، اخلاق، رسالت الهی دانشجو، انسان از پیدایش تا معاد، نبوت و ولایت در قرآن، مهارت تفکر، منظومه فکری رهبر معظم انقلاب از جمله عنوان‌های درسی ارائه شده در این طرح است.

میدانچیان گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور ۴۸ شعبه دارد، با وجود شیوع کرونا، همدان جزء اولین استان‌هایی بود که کلاس‌های مجازی را راه‌اندازی کرد تا با تعطیلی روبه‌رو نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.