سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته گردشگری

هشتمین واحد اقامتی در شهرستان گلبهار افتتاح شد

هشتمین واحد اقامتی شهرستان گلبهار به مناسبت هفته گردشگری افتتاح شد.

طاهریان‌مقدم مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های چناران و گلبهار گفت: کمبود واحد‌های اقامتی در شهرستان باعث مشکلاتی برای اقامت گردشگران و مسافران شده بود که با تمهیدات انجام گرفته و هدایت سرمایه‌گذاران در این حوزه باعث شده که بیشتر سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری ورود پیدا کردند.

او افزود: تاکنون برای اقامت گردشگران در شهرستان گلبهار ۱۸ موافقت نامه اولیه تاسیسات گردشگری صادر شده که بیشتر این مجوز‌ها که شامل بوم‌گردی و خانه مسافر است و مربوط به شهر گلمکان، روستا‌های فریزی، حاجی آباد، دولت آباد و اسجیل است.

این مقام مسئول ادامه داد: دومین پروانه بهره‌برداری خانه مسافر مربوط به شهر گلبهار است.این خانه مسافر به‌صورت باغ ویلایی با تمام امکانات رفاهی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و دارای امکاناتی از جمله ۵ اتاق، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و .. و ظرفیت اسکان ۲۰ نفر است.

طاهریان‌مقدم بیان کرد: تاکنون برای راه‌اندازی این مجموعه بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و برای ۳ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

او تصریح کرد: شهرستان گلبهار در فاصله ۳۵ کیلومتری مشهد قرار دارد، این شهرستان به دلیل قرارگیری در مسیر جاده‌های شمالی به مشهد و هم‌چنین قرارگیری آن در دامنه رشته کوه بینالود و هم‌چنین وجود روستا‌های گردشگری، این شهرستان هرساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.