سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد کسب و کار‌های پایدار برای بانوان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد کسب و کار‌های پایدار برای بانوان استان در دستور کار است.

پیام احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری طی نشستی در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد پیرامون مسائل فرهنگی در حوزه بانوان گفتگو کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: ایجاد کسب و کار‌های پایدار برای بانوان استان در دستور کار است و سعی می‌شود در این راستا از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی نیز بهره‌مند شویم.


بیشتر بخوانید


زهرا حبیبی با اشاره به اینکه تلاش شد تا برنامه‌ریزی در حوزه بانوان در استان هدفمند باشد، افزود: امیدواریم نتایج این اقدامات در استان در تحقق اهداف مطلوب باشد، در گام اول هفت کارگروه در دفتر امور بانوان استانداری تشکیل شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه موضوعات؛ جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، زیست عفیفانه، تحکیم بنیان خانواده را عنوان و اضافه کرد: باید تلاش کنیم در این راستا از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی نیز کمک بگیریم.

زهرا حبیبی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در این نشست افزود: موفقیت سیاست‌های کلی جمعیت و افزایش جمعیت مستلزم برنامه‌ریزی جامع همراه با تلاش پیگیر و مستمر است و در هر شرایطی ارائه برنامه‌های حمایتی برای افزایش فرزندآوری در آینده ضروری است، وی بر ارائه حمایت‌های لازم در جهت افزایش نرخ باروری و رشد جمعیت تاکید و اضافه کرد علاوه بر فعالیت‌های قانونی در این زمینه و ارائه مشوق‌ها باید به اقدامات فرهنگی در این راستا توجه بیشتری شود.

حبیبی در پایان درخصوص انتصاب بانوان فرهیخته در پست‌های مدیریتی نیز گفت: بانوان دارای پتانسیل‌ها و استعداد‌های بسیار خوبی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی می‌باشند و باحمایت‌های متولیان امر با توجه به شرایط هر دستگاه و توانمندی آن‌ها می‌توان این پتانسل‌ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل و زمینه‌های رشد و بالندگی آنان در استان فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.