سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های اجرا شده در پایگاه‌های بسیج اسوه نتایج بسیار خوبی داشته است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های اجرا شده در پایگاه‌های بسیج اسوه در استان نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است و جمعیت قابل توجهی از جوانان و نوجوانان جذب کرده‌اند و این برنامه‌ها تدوام خواهد داشت و قطعا باید این اقدامات مورد حمایت قرار بگیرد.

غلامعلی حیدری در آئین افتتاح نمایشگاه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه‌های اسوه در فرهنگسرای شهرکرد با اشاره به اینکه بسیج یک شجره طیبه است، اظهار کرد: در این نمایشگاه پایگاه‌های نمونه بسیج در بخش خواهران و برادران فعالیت‌های خود را در عرصه فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و اشتغال به نمایش گذاشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج در حوزه اشتغال خانگی فعالیت‌های بسیاری داشته‌اند که بسیار ارزشمند است، اقدامات نوآورانه پایگاه‌های اسوه بسیج موجب جذب جوانان به این مراکز فرهنگی شده و جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را در این پایگاه‌ها می‌گذرانند.


بیشتر بخوانید


وی عنوان کرد: برنامه‌های اجرا شده در پایگاه‌های بسیج اسوه استان نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است و جمعیت قابل توجهی از جوانان و نوجوانان جذب کرده‌اند و این برنامه‌ها تدوام خواهد داشت و قطعا باید این اقدامات مورد حمایت قرار بگیرد، همچنین این فرهنگ باید توسعه پیدا کند و یک رقابت سالم در این نمایشگاه شکل گرفت و می‌توانند از تجربیات یکدیگر نیز استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.