سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان میزبان المپیاد استعداد‌های برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رقابت های ورزش های زورخانه ای المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

علی حقیقی  گفت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر از روز هشتم مهرماه آغاز شده و این مسابقات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

او ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۲۸ رشته در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت چهار هزار و ۷۸۱ دختر و ۶ هزار و ۵۱۵ پسر در این طرح استعدایابی حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزشهای زورخانه‌ای کشور خواهد بود، بیان کرد: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران از ۲۰ تا ۲۲ مهرماه سالجاری در رشته های تیمی زورخانه ای و مهارت های فردی اعم از چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی به رقابت خواهند پرداخت.

 حقیقی با قدردانی از وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این رویداد بزرگ کشوری گفت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر موجب کشف نخبگان ورزشی و در نتیجه تضمین ورزش قهرمانی ایران اسلامی در سالهای آینده خواهد شد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.