سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۵۰۰ اخطار برای رفع سد معبر واحدهای صنفی در قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از صدور ۵۵۲ اخطار اول و دوم به صنوفی که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند خبر داد.

سیدمهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از صدور ۵۵۲ مورد اخطار اول و دوم در شش ماهه اول سال جاری برای صنوفی که باسد معبر برای عبور و مرور شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، خبر داد.

حاجی سید رضی گفت: در شش ماهه اول سال جاری حدود هزار و ۸۰ مورد اخطار شفاهی به مشاغلی که برای عبور و مرور شهروندان در منطقه یک ایجاد مزاحمت کردند، داده شده که از این تعداد برای ۵۵۲ مورد پرونده تشکیل گردیده و از میان این تعداد برای ۱۶۲ مورد  رای در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ صادر شده است.

وی افزود: بیش از ۳۹۰ واحد سد معبرکننده شهری دیگر همچنان در منطقه مشغول فعالیت هستند که بعد از صدور اخطار‌های اول و دوم و عدم رعایت موارد خواسته شده به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ معرفی خواهند شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از کسبه و صنوف منطقه یک در خواست کرد با مامورین معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین همکاری لازم را داشته باشند ونسبت به رعایت حق و حقوق شهروندان اقدام کنند تا از تشکیل پرونده و معرفی به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ که جرائم مالی سنگینی را بدنبال دارد جلو گیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.