سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش روحانیون آجا در قزوین

همایش روحانیون آجا استان‌های قزوین، زنجان و همدان به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

جت الاسلام رمضان آقاسیان  رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در همایش روحانیون آجا گفت:یکی از عوامل موفقیت علما در نیرو‌های نظامی داشتن محبوبیت است.

جت الاسلام آقاسیان افزود: محبوب‌ترین انسان‌ها در نزد خداوند چهار ویژگی دارند که یکی از آن‌ها دوری از هوای نفس و گناهانی است که شاید برای انسان شیرینی و جذابیت دارد، اما افراد مقرب الهی با داشتن تقوی که نیازمند تحمل سختی و دوری از گناه است در این مسیر گام برمی دارند.

حجت الاسلام آقاسیان بیان کرد: شرط دوم محبوبیت این است که انسان ناصح امت پیغمبر خود و دلسوز مردم باشد و با گشاده رویی سخن مردم را گوش کند و در صورت امکان در رفع مشکلات آن‌ها گام بردارد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: شرط سوم برای محبوب شدن نزد خداوند این است که فرد با شناسایی عیوب خود برای رفع آن‌ها اقدام کند.

وی یادآورشد: عمل کردن به دانسته‌ها و یکسان بودن گفتار و رفتار موجب محبوبیت در نزد خداوند و مردم می‌شود و انسان‌هایی که در پیشگاه خداوند محبوب می‌شوند خداوند محبوبیت آن‌ها را در دل مردم جاری می‌کند.

آقاسیان اظهارامیدواری کرد با رعایت تقوی در همه سطوح زندگی به سعادت دنیا و آخرت دست یافت.

حجت الاسلام فتح الله جباری فرد رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین هم در این همایش گفت :  امروز نیرو‌های مسلح و روحانیون فعال در نیرو‌های مسلح توفیق خدمت به اسلام و نظام را پیدا کرده اند و همه باید تلاش کنیم در این مسیر ثابت قدم بمانیم چرا که ثابت قدمی در خدمت به دین سعادت بزرگی است

جباری فرد تصریح کرد:وعده‌های خدا همگی محقق می‌شود و خداوند همیشه یار و یاور رزمندگان اسلام بوده است.

حجت الاسلام جباری فرد یادآورشد: در سال ۲۰۲۰ افسران جنگ ناتو پنج حوزه جنگی برای دشمنان امریکا تعریف کرده بودند که شامل زمین، هوا، دریا، فضا و فضای سایبری بود، اما اخیرا حوزه دیگری را تعریف کرده اند که حوزه جنگ شناختی است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: جنگ شناختی که در اتاق جنگ ناتو مطرح شده در واقع طراحی پیام و اثر گذاری پیام است.

وی بیان کرد: در مقابل جنگ شناختی دشمن مقام معظم رهبری با هوشیاری و آینده نگری و حکمت، جهاد تبین را مطرح کردند که بویژه برای علمای اسلام و روحانیونی که در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در حال خدمت هستند یک فریضه محسوب می‌شود.

جباری فرد گفت: چند سالی است که در زمینه جنگ نرم و رسانه‌ای نکات مهمی از سوی رهبری مطرح می‌شود لذا یکی از وظایف ما این است که منویات و مطالبات مقام معظم رهبری را در این حوزه برای همکاران تبیین کنیم.

این مسئول فرهنگی اظهارداشت: برخی در گذشته در زمینه توجیه سیاسی سوالات و ابهاماتی را مطرح می‌کردند، اما امروز اهمیت و جایگاه توجیه سیاسی برای همگان آشکار شده که این تحلیل سیاسی برای همکاران نیرو‌های مسلح یک فریضه است.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه فوت مرحوم مهسا امینی از طرف نیروی انتظامی هیچ آزار و اذیتی به ایشان نشده بود و وی برای ارشاد و تذکر دعوت شده بود.

جباری فرد گفت: وقتی که به هر دلیل فوت خانم مهسا امینی اتفاق افتاد، جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن توسط منافقین که دشمنی آن‌ها با ما کم نشده شروع شد در که جوانان نمی‌دانند منافقان در اول انقلاب چه جنایت‌ها کردند و بیش از هفده هزار نفر از مردم اقشار مختلف توسط این کوردلان ترور شدند و به شهادت رسیدند ضمن اینکه همین منافقین در هشت سال دفاع مقدس در کنار دشمن مردم و کشور قرار گرفتند و اطلاعات کشور را به صدام می‌دادند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: در اغتشاشات اخیر ۷۰ نفر از اعضای کومله دستگیر شدند و بدانید دشمنی گروه تررویستی کومله مربوط به امروز نیست و نیرو‌های این گروه بی رحم‌ترین و بی دین‌ترین و نامرد‌ترین گروه‌ها هستند لذا ما روحانیون وظیفه داریم در جهاد تبیین اوصاف منافقان و جنایت‌های آن‌ها را برای نسل امروز بیان کنیم.

حجت الاسلام جباری فرد با تاکید بر اینکه بر اساس تاکید مسئولان عالی رتبه نظام و رئیس جمهور محترم انتقاد و اعتراض حق مردم است گفت: نیروی انتظامی در روز‌های ابتدایی شروع اغتشاشات با رافت و مهربانی برخورد کرد و هیچ غفلتی نداشت.

وی بیان کرد: لیدر‌های اجیر شده منافقان و کومله‌ها در این حوادث نشان دادند دقیقا خلق و خوی منافقان و کومله‌ها را دارند و حتی اقدام به آتش زدن و بریدن گلوی پلیس کردند.

حجت الاسلام جباری فرد با تاکید بر اینکه مردم کشور از بصیرت بالایی برخوردارند تصریح کرد: اگر امروز کشور در امنیت به سر می‌برد به جهت ایمان و بصیرت و دین داری مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

این مسئول اظهارداشت: وقتی مردم از حقانیت نیروی انتظامی حمایت می‌کنند باعث افتخار است به همین دلیل دشمن از قدرشناسی مردم نسبت به نیرو‌های انتظامی و امنیتی عصبانی و نگران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.