سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک میلیون تن کالا از البرز به سراسر کشور ارسال شد

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: یک میلیون و ۸۳ هزار تن کالا از استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری به نقاط مختلف کشور ارسال شد.

پرویزی، رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرزگفت: در نیمه نخست سال جاری یک میلیون و ۲۹۳ هزار تن کالا از مبدا استان البرز به تمام نقاط کشور ارسال شده که این امر نشان از ظرفیت شرکت ها، تعامل مطلوب صاحبان کالا و استفاده مطلوب از ناوگان حمل و نقل کالای استان البرز دارد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: تعداد بارنامه های صادره توسط شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان برابر با ۳۹۹ هزار و ۳۵۰مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۶ درصدی همراه بوده است .

 او به سهم شهرستان های استان در جابه جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای فردیس، ۹درصد، اشتهارد ۱۸ درصد، کرج ۲۴ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجموع ۲۴ درصد و شهرستان نظرآباد ۲۵ درصد بوده است.

پرویزی با اشاره به این که  بیشترین مقصد بار البرز به ترتیب استان های تهران، قزوین، گیلان ، مازندران ، هرمزگان و اصفهان بوده است، افزود: با توجه به فعالیت شهرک های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر در البرز عمده محصولات جابه جا شده از استان انواع محصولات کشاورزی ، فرآورده های نفتی ، لبنی و ضایعات آهن  است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.