سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵۵ فقره آتش سوزی در دامغان رخ داد

رئیس سازمان آتش نشانی دامغان با اشاره به وقوع ۳۵۵ فقره آتش سوزی در این شهرستان طی یک‌سال گذشته، گفت: همچنین به ۴۵ تصادف امداد رسانی شد.

ابراهیمی ارمی با اشاره به وقوع ۳۵۵ فقره آتش سوزی در دامغان طی یکسال گذشته، ابراز کرد: این تعداد وقوع آتش سوزی ۵۷ فقره در روز و مابقی در شب رخ داده است همچنین سهم خانه‌های مسکونی از این حریق‌ها ۴۸ فقره و سهم مغازه‌ها و مکان‌های تجاری ۱۲ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر در شهرستان دامغان ۵۲ خودرو دچار حریق شدند، گفت: ۹۸ مورد حریق دامداری و باغ و هفت مورد نیز حریق در بخش اداری، ۱۲ مورد کارگاه و کارخانه و ۱۱۹ مورد ضایعات در یک سال اخیر امداد رسانی شده است.

رئیس آتش نشانی دامغان با بیان اینکه طی سال گذشته به ۴۵ فقره تصادف امداد رسانی شده است، گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی دامغان از مهر سال گذشته تا مهر امسال به ۵۹ فقره حادثه در آسانسور، ۵ فقره حادثه در چاه، ۱۸ فقره سقوط از ارتفاع، هشت فقره انگشتری و ۷۴ فقره حمله حیوانات به مصدومان وحادثه دیدگاه خدمات ارائه دادند.

ابراهیمی با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی به ۲۲ نفر محبوس شده در اماکن خصوصی و دولتی خدمات ارائه و نسبت به آزاد سازی آنان اقدام کردند گفت: هشت فقره نشت گاز، ۱۲ فقره آب‌گرفتگی معابر ومنازل و هفت مورد سایر حوادث غیر مترقبه با حضور نیروهای سازمان امداد رسانی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.