سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیات ووشو اصفهان:

برپایی پنج دوره مسابقات ملی و استانی در دستور کار هیات ووشو اصفهان است

دبیر هیات ووشو استان اصفهان از برگزاری دست کم پنج دوره مسابقات ملی و استانی در استان اصفهان تا پایان سال خبر داد.

علیرضا هادی گفت: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا و بهتر شدن فضا برای فعالیت‌های ورزشی، حداقل ۲ دوره مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه رقابت‌های درون استانی در بخش مردان و بانوان تا پایان سال ادامه می‌یابد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات مستمر از جمله ضروریات حفظ آمادگی ورزشکاران و تقویت تیم‌های شهرستانی و استانی خواهد بود.

دبیر هیات ووشو استان اصفهان اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد بدنه تیم‌های ملی ووشو از استان اصفهان هستند لذا پیشرفت استانی این رشته بطور مستقیم موفقیت‌های ملی و سپس عرصه‌های بین المللی را به همراه دارد.

هادی به افتخارآفرینی ووشوکاران اصفهان در مسابقات قهرمانی اخیر دانشجویان جهان اشاره کرد و گفت: محمدعلی مُجیری در فُرم "نن گوئن" مدال طلا و و فرم "نان‌چوان" مدال نقره کسب کرد، طا‌ها بدیعی در فرم "چانگ‌چوان" به مدال برنز دست یافت و منیره پناهی ۲ مدال برنز در فرم‌های "چانگ‌چوان" و "چیانگ‌شو" را تصاحب کرد.

او افزود: برگزاری دوره‌های استعدادیابی از دیگر برنامه‌هایی است که هیات ووشو برای امسال دنبال می‌کند و برپایی دوره‌های آموزشی را نیز برای ماه‌های پیش رو برنامه ریزی کرده‌ایم.

استان اصفهان حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در این استان فعالیت می‌کنند.

منبع:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.