سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ مجوز ۲۰ شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهرکرد

در حال حاضر ۲۰ شرکت دانش بنیان در مراحل اخذ مجوز برای استقرار، خرید زمین و احداث کارگاه در شهرک صنعتی شهرکرد قرار دارند.

حمید غفاری معاون برنامه‌ریزی و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از استقرار چهار شرکت دانش بنیان در پردیس پارک علم و فناوری شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: ۲۰ شرکت دانش بنیان دیگر نیز در مراحل اخذ مجوز برای استقرار، خرید زمین و احداث کارگاه در این پردیس قرار دارند.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با پارک علم و فناوری، واحد‌های معرفی شده از طرف پارک می‌توانند از تسهیلاتی برای استقرار در پردیس فناوری شهرک صنعتی شهرکرد و سایر شهرک‌های صنعتی فعال چهارمحال و بختیاری برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید


غفاری اضافه کرد: علاوه بر این تفاهم‌نامه، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشوق‌هایی را برای شرکت‌های دانش بنیان به همه شهرک‌های صنعتی کشور ابلاغ کرد، که بر اساس آن شرکت‌های دانش بنیانی که درخواست خرید زمین به مساحت بیش از سه هزار مترمربع در شهرک‌های صنعتی داشته باشند می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ زمین در شهرک‌های صنعتی بر اساس قیمت‌های مصوب، مابقی مبلغ را به صورت اقساط ۴۸ ماهه با تنفس ۶ ماهه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان به تمامی شرکت‌های مستقر در شهر‌های صنعتی استان که مجوز دانش بنیان اخذ کنند ۷۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض تخصیص می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.