سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از امروز صورت می‌گیرد

تشکیل کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها در خراسان جنوبی

کلاس‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف خراسان جنوبی از امروز به طور رسمی آغاز شده و دانشگاه آماده حضور دانشجویان هستند.

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند گفت: از تابستان امسال برای شروع کلاس ها در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برنامه ریزی شده و مشکلی در بازگشایی دانشگاه نداریم.

او افزود: از امروز تمامی کلاس‌های دانشجویان در مقاطع مختلف به صورت حضوری برگزار می‌شود.

لامعی بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش، در سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی نیز به این دانشگاه اضافه می‌شوند و ثبت نام آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه بیرجند اظهار کرد: از ۲۷ شهریور امسال دانشجویان در پردیس‌های مختلف دانشگاه بیرجند مستقر شده اند و در خوابگاه‌ها حضور دارند.

آمادگی دانشگاه آزاد و علوم پزشکی برای حضور دانشجویان در کلاس‌ها

هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: هفته گذشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری کلاس‌های حضوری برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: از امروز کلاس‌ها به صورت حضوری در تمام مقاطع تحصیلی آغاز می‌شود و خوابگاه ها، فضا‌های آموزشی، غذاخوری‌ها و سایر قسمت‌های دانشگاه‌ها آماده هستند و هزار و ۵۰۰ نفر ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی داریم.

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز گفت: این دانشگاه علاوه بر ترم‌های عادی در تابستان نیز کلاس داشته و کلاس‌ها دایر بوده است.

او گفت: ۸۵۰ دانشجوی جدید امسال داریم و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مجموع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.