سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۱۰ درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی بوده که بازسازی آن‌ها نیازمند کمک خیران است.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جنگ در اسلام بخاطر جاه طلبی، قدرت طلبی، شهرت و حکومت ممنوع و محکوم است البته آیات قرآن کریم نوع جهاد را مشخص کرده است.

او با اشاره به حضور دانش آموزان دواطلب در دوران دفاع مقدس، افزود: در عرصه آموزش و پرورش بحث تحول بنیادین مطرح است و باید همه صاحب نظران ما را در این مسیر کمک کنند تا در این عرصه آنچه مطلوب مقام معظم رهبری است به منصه ظهور برسانیم.

موسوی نژاد با اشاره به جایگاه معلمان استان در سطح کشور عنوان کرد: رئیس‌جمهور پرسش مهر بیست و سوم را در آغاز سال تحصیلی امسال از معلمان و دانش‌آموزان به این ترتیب عنوان کرد که «برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» و «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟» که امیدواریم فرهنگیان و دانش آموزان استان نیز به این دو سوال پاسخ دهند تا از نظرات آن ها بهره‌مند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، ادامه داد: پس از ۲ سال وقفه تحصیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز مدارس پذیرای بیش از ۱۸۵ هزار دانش آموز استان هستند.

او با بیان اینکه توجه به موضوع نماز جماعت سرلوحه کار آموزش و پرورش در مدارس است، تصریح کرد: حیطه آموزش بدون تجهیزات و تکنولوژی آموزشی در عصر امروزی کارآیی چندانی نخواهد داشت و تاکنون سه مرحله تقسیم تجهیزات آموزشی در سطح مدارس استان انجام شده و امیدواریم با تخصیص ۳۹ میلیارد تومان اعتبار سفر اول رئیس جمهور تا حدودی این کمبود تجهیزات برطرف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.