سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار هزار مترمربع از معابر مسیر تردد دوچرخه سواران در ارومیه آسفالت شد

شهردار ارومیه گفت: بیش از چهار هزار مترمربع از معابر مسیر تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین‌المللی آذربایجان، در این شهر آسفالت، زیرسازی و ترمیم شد.

حسین مهدی زاده با بیان اهمیت رسیدگی به مسیر تردد تور بین‌المللی دوچرخه سواران اظهار کرد: برگزاری یک اتفاق بین‌المللی در شهر ارومیه از اهمیت والایی برخوردار است که خوشبختانه با توجه به برگزاری تور بین‌المللی «ایران آذربایجان» این شهر به عنوان اولین مقصد انتخاب شده و شایسته است میزبانی خوبی از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به ترمیم مسیر تردد دوچرخه سواران بین‌المللی افزود: دوچرخه سواران ضمن ورود از سمت جاده شهید کلانتری و طی مسیر کمربندی خاتم‌النبیا و گذر از میدان آذربایجان به مقصد نهایی پارک الغدیر وارد می‌شوند که نقطه به نقطه این مسیر با تلاش همکارانم ترمیم و آسفالت ریزی شده است.

شهردار ارومیه ادامه داد: مساحت سه هزار و ۶۸۱ مترمربع از مسیر را با دستگاه آسفالت تراش برداشته که پس از زیر سازی؛ مرمت و لکه گیری کردیم که برای این طرح بیش از ۳۲۰ تُن آسفالت مصرف شده است.

مهدی زاده اضافه کرد: همچنین ۳۶۴ مترمربع از مسیر تردد نیز با ۵۰ تن آسفالت به وسیله دستگاه آسفالت پخش کن لکه گیری و ترمیم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.