سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم فرهنگ سازی در فضای مجازی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، نهاد‌ها در محتواسازی و فرهنگ سازی در فضای مجازی مسئولیت دارند.

 سرائی  در دیدار با امام جمعه شهرستان ابهر با تاکید برلزوم توجه همزمان به توسعه اینترنت و فرهنگ سازی در فضای مجازی گفت: با توسعه قابل ملاحظه دسترسی به اینترنت در شهر‌ها و روستا‌های استان زنجان به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا و فراهم آمدن آموزش‌های مجازی برای کودکان و نوجوانان، توجه به محتواسازی در فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، نهاد‌ها و سازمان‌های متعددی در محتواسازی و فرهنگ سازی در فضای مجازی مسئولیت دارند.

او از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تأمین محتوای سالم اینترنت متناسب با کاربران کودک و نوجوان در فضای مجازی خبر داد تا خانواده‌ها با اطمینان خاطر امکان دسترسی به اینترنت را برای فرزندان خود فراهم آورند.

سرائی ظرفیت فضای مجازی در توسعه کسب و کار‌ها و اشتغال به ویژه در مناطق روستایی را یادآور شد و گفت: در صورت بهره‌گیری کسب و کار‌های روستا محور از فضای مجازی زمینه عرضه و فروش محصولات به اقصی نقاط کشور فراهم می‌شود و جوانان روستایی می‌توانند در روستای خود مشغول به کار شوند که نقش به سزایی در پیشگیری مهاجرت از روستا به شهر خواهد داشت.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.