سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ درصد افراد آسیب دیده در اغتشاشات عوامل انتظامی و بسیجی هستند

استاندار قزوین گفت: ۸۰ درصد از نفراتی که در بیمارستان‌ها به علت برخورد سنگ، جراحت به وسیله چاقو و آسیب دیدگی توسط سلاح‌های سرد بستری هستند از عوامل نیروی انتظامی و نیرو‌های بسیج هستند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: در توطئه‌هایی که در چند روز گذشته توسط دشمنان نظام برای به چالش کشیدن امنیت و آسایش مردم طرح ریزی شده بود نیرو‌های انتظامی جان خود را برکف دست گرفتند و در عین اینکه آسیب دیده اند، اما از آسایش و آرامش مردم صیانت کردند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه متاسفانه در استان قزوین در اغتشاشات اخیر ۲ طیف حضور داشتند، اظهار داشت: گروه اول اراذل و اوباشی بودند که با استفاده از اقداماتی ناصحیح باعث برهم زدن امنیت، آسایش و تخریب اموال عمومی در سطح استان شدند و طیف دوم افرادی بودند که به واسطه بی تجربگی و سن کم مرز بین اغتشاش و اعتراض را تشخیص ندادند و با همین رویکرد اتفاقاتی را رقم زدند که در شأن مردم و نظام نبود.

وی افزود: در همین شرایط جان برکفان نیروی انتظامی با ارشاد، تذکر، مقابله و با هدف جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار با مدارا رفتار کردند و در نهایت توسط همین عوامل دچار آسیب دیدگی و جراحت شدند.

استاندار قزوین اضافه کرد: همین اغتشاشات منجر به خسارت‌های جانی و مالی در استان شد و ۸۰ درصد از نفراتی که در بیمارستان‌ها به علت برخورد سنگ، جراحت به وسیله چاقو و آسیب دیدگی توسط سلاح‌های سرد بستری هستند از عوامل نیروی انتظامی و نیرو‌های بسیج هستند و ۲۰ درصد هم عوامل و بانیان اغتشاشات روز‌های گذشته بودند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: امیدوارم با بصیرت مردم آگاه کشورمان بتوانیم نقشه‌ها و کینه دوزی‌های دشمنان قسم خورده نظام را نقش بر آب کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.