سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

توطئه‌های امنیتی دشمن همیشه با شکست مواجه شده است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت:هوشیاری و ایستادگی ما همه دسیسه‌های دشمن از جمله توطئه‌های امنیتی را با شکست مواجه کرده است.

گردهمایی ائمه جمعه استان امروز برگزار شد در این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی‌ها دشمن اعتقادی و رقیب اصلی خود را ایران می دانند و بستری را فراهم می کنند تا دیگران هم مقابل ایران بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: آن‌ها در سه حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی تلاش می کنند عرصه را برکشور ما تنگ کنند، اما با هوشیاری و ایستادگی ما همه این دسیسه‌ها از جمله توطئه‌های امنیتی شان همواره شکست خورده است .

در این نشست استاندار کرمان هم گفت در دولت قبل اینقدر اقتصاد کشور کوچک شد که باید ۵ سال حداقل سالی هشت درصد رشد داشته باشیم که تازه به رشد سال ۹۰ برسیم .

وی افزود: خوشبختانه در این دولت وضعیت بهتر شده سرمایه گذاری‌ها رونق گرفته و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

فداکار با اشاره به برخی معضلات اجتماعی گفت: از برخی کار‌های فرهنگی به ویژه در دوران کرونا غفلت کردیم و متاسفانه جامعه بخصوص نسل جوان با آسیب‌هایی روبرو شد.

وی از ائمه جمعه خواست ارتباط خود را با مدارس و دانش اموزان تقویت کنند .

فداکار افزود: به رغم اینکه مردم گلایه‌های به حقی دارند، اما دیدیم با ضد انقلاب همراهی نکردند لذا باید قدر مردم را بدانیم و آن‌ها را دوقطبی نکنیم.

استاندار گفت: خواص هم باید هوشیار باشند و اگر ببینیم کسی در جهت اهداف دشمن عمل کرد با قاطعیت و بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

استاندار گفت: باید محکم روی آرمان هایمان بایستیم که اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن جلوتر می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.