سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدر سوسنی:

کامیون حامل کالای قاچاق در "جم" توقیف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را در شهرستان جم توقیف کردند.

 سردار حیدر سوسنی بیان کرد که ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در محور مواصلاتی شهرستان جم به سمت فیروزآباد استان فارس با کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: این کامیون که از عسلویه به مقصد تهران در حرکت بود پس از توقف و بازرسی از آن ۲۳ هزار قطعه لوازم جانبی تلفن همراه، ۴۴۵ بسته انواع پوشاک و چمدان و ۹۵۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد اسناد گمرکی به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش محموله توقیفی را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده است و گفت: علاوه بر توقیف کامیون و محموله کشف شده، یک نفر هم دستگیر شد.

به گفته سوسنی، رصد شبانه‌روزی و همکاری مردم فهیم استان بوشهر سبب شده است این استان در امنیت پایدار مطلوب قرار داشته باشد.

او با اشاره به کشف انواع تجهیزات و کالا‌های قاچاق از کامیون توقیفی گفت: از این کامیون که از عسلویه به‌مقصد تهران در حرکت بود پس از توقف و بازرسی از آن ۲۳ هزار قطعه لوازم جانبی تلفن همراه، ۴۴۵ دست انواع پوشاک و چمدان و ۹۵۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد اسناد گمرکی کشف شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.