سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان از ۱۲ مهر در قزوین

نمایشگاه صنعت ساختمان از ۱۲ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گشایش می یابد.

 احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می‌گردد و این صنعت را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین محرکه‌های اقتصادی جوامع بشری دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه همه روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم، لذا یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده‌ها آشنا نمودن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاورد‌های تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان می‌باشد و در این راستا نمایشگاه‌ها می‌تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه‌های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان از ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی افزود: مشارکت کنندگان از استان‌های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی تولیدات و محصولات خود را در زمینه‌های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب‌های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی و محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت  تا ۲۱ دایر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.