سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۷۰۰ مددجوی بهزیستی بروجرد در طرح نهضت ملی مسکن

رییس بهزیستی بروجرد گفت: مسکن یکی از مشکلات اصلی معلولان است و تا کنون بیش از ۷۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ملی ثبت‌نام کرده اند.

کرم رضا پیردایه رییس بهزیستی بروجرد اظهار داشت: تعدادی  از افراد تحت پوشش بهزیستی بروجرد که ثبت نام کرده اند و تعدادی از آنها توسط راه و شهرسازی مشخص و سهمیه اولیه آنها توسط سازمان بهزیستی نیز پرداخت شده و مابقی نیز در حال انجام است.

او افزود: در مورد مددجویان تحت پوشش بهزیستی که در سامانه مسکن ملی ثبت نام می کنند، بعد از پایش و بررسی هایی که از سوی مسکن و شهرسازی انجام می شود، هزینه مورد نیاز توسط سازمان بهزیستی پرداخت می شود تا بتوان با این مساعدت مشکل مسکن معلولان را رفع کرد.
رییس بهزیستی بروجرد بیان کرد: در بخش کمک بلاعوض ودیعه مسکن نیز طی یکسال اخیر وام هایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی پرداخت شده و در همین راستا تعداد ۱۱۴ نفر با ارائه اجاره نامه هایی که داشته اند بین پنج تا بیست میلیون تومان به آنها کمک شده است.

او یادآور شد: بیش از هفت هزار پرونده معلولیت اعم از معلولیت های شنوایی، بینایی، اعصاب و روان، ذهنی، ضایعه نخاعی و چند معلولیتی در این شهرستان به ثبت رسیده است، از مجموع معلولان تحت پوشش بهزیستی بروجرد، پنج هزار نفر به صورت ماهانه مستمری دریافت می کنند و مابقی افراد تحت پوشش، از سایر خدمات از جمله توانبخشی و هزینه های کمک تحصیلی برخوردار هستند

 

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.