سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت تخلف در جایگاه سوخت اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از ثبت تخلف در یکی از جایگاه‌های سوخت استان خبر داد.

علی رحیمی‌آذر گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، گزارشی از تخلف کارکنان یک جایگاه سوخت و عرضه و فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت برای تعزیرات ارسال کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل می گوید: پس از دریافت گزارش پرونده این جایگاه‌دار تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شد.

به گفته او، این پرونده به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و حکم صادر شد.

رحیمی‌آذر گفت: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و احراز تخلف، مدیر جایگاه را به پرداخت ۱۲۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه برخورد با فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضائی است، می گوید: خرید، فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر گفت: مردم می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه کالای خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.