سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق توسط تکاوران قرارگاه عمار

فرمانده قرارگاه عمار از کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، توسط رزمنده گان یگان‌های تکاوری در محور‌های مواصلاتی استان خبرداد.

 پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا توکلی اظهار کرد: در راستای برخورد با متخلفان اقتصادی و ممنوعیت ورود کالا‌های خارجی قاچاق به کشور، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ورودی محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران یگان تکاوری در قالب چندین تیم عملیاتی در ماموریت‌های جداگانه موفق به کشف محموله‌های کالای قاچاق از قبیل پارچه، لوازم خانگی، پوشاک و انواع لوازم یدکی خودرو فاقد مجوز قانونی شدند.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه از سوی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: طی این عملیات‌ها ۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۸ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا برای حفظ و استقرار امنیت در کشور بوده و بر اساس وظایف ذاتی رزمندگان یگان‌های تکاوری با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.