سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق کسب و کار‌ها در باغملک با اعمال محدودیت‌های ترافیکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی باغملک از افزایش رونق کسب و کار‌ها در این شهرستان با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در چهار راه امام (ره) خبر داد.

سرگرد سید محمد موسوی گفت: هدف پلیس راهنمایی از محدودیت ترافیکی در چهار راه امام (ره) این شهرستان این بوده که همه خودرو‌ها به این مسیر هجوم نیاورند و ورودی و خروجی کنترل شود و با ایجاد محدودیت سعی بر استفاده از خیابان‌های شهرداری، امامت، شهید خسروی، شهید گلی زاده و … است.

او می‌گوید: با استفاده از خیابان شهرداری، امامت و سایر خیابان‌ها خرید مردم نیز باعث رونق و گسترش بازار از یک تقاطع به چند تقاطع و از یک خیابان به چند خیابان در شهر می‌شود و نگاه توسعه گرانه به شهر باعث می‌شود که سایر مسیر‌ها در زمینه کسب و کار رونق داشته باشند.

به گفته موسوی با نصب چراغ‌های ترافیک و محدویت‌هایی در شهر سعی بر آن شده که بین تعداد خودرو‌های ورودی به تقاطع امام (ره) و خروجی از آن یک توازن برقرار شود و با نهادینه کردن فرهنگ ترافیک، نتایج خوبی حاصل شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی باغملک هدف را گسترش شهر بیان کرد و گفت: با این روش‌ها آینده نگری می‌شود و از تمرکز بر روی یک تقاطع، همه خیابان‌ها مورد استفاده و به همدیگر وصل می‌شوند و با طرح‌های موفقی که در زمینه ترافیک شهرستان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است بزودی شاهد رونق تجاری خواهیم بود و جمعیت شهرستان جهت خرید و عبور و مرور در سطح شهر به طور متوازن پخش خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.