سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع عملیات غرورآفرین «کمان ۹۹»

همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع عملیات غرور آفرین «کمان ۹۹» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌گردد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع عملیات غرورآفرین «کمان ۹۹» با محوریت کتاب «نبرد در آسمان: خاطرات محمد جاویدنیا خلبان دفاع مقدس» نوشته‌ی محمد معما، توسط این اداره کل و با همکاری آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای مرکز جهانبین و شهرداری شهرکرد همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس برگزار می‌گردد.

این مسابقه ویژه گروه سنی ۱۳ سال به بالا می‌باشد و در قالب‌های تولید محتوا به صورت فردی و گروهی (ساخت کلیپ با تلفن همراه، ویدیوکست، پادکست و...)، نوشتنِ نامه به خلبانان جنگ، دلنوشته به شهید، داستان کوتاه و ارایه‌ی پژوهش با موضوع عملیات کمان ۹۹ اجرا می شود.


بیشتر بخوانید


مهلت شرکت در این مسابقه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ می‌باشد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت منبع مسابقه به «نرم افزار طاقچه» مراجعه و فایل این کتاب را با کد تخفیفی که توسط اداره‌ی‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در اختیار مدارس و دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد دریافت نمایند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت مسابقه بهترین آثار پس از داوری همزمان با هفته کتاب معرفی می‌گردد و به نفرات اول هر بخش از مسابقه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریال و نفرات دوم و سوم کارت هدیه پنج میلیون ریال اهدا می‌گردد؛ برگزاری دوره‌های آموزش نویسندگی و انیمیشن سازی، نرم‌افزار‌های ویرایش عکس و فیلم توسط اساتید استانی و کشوری، بازدید از پایگاهِ هشتم شکاری نیروی‌هوایی ارتش با حضور خلبانان جنگنده‌های ارتش و بسیاری هدایای ارزنده دیگر، از جمله جوایز این مسابقه بزرگ فرهنگی می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.