سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدعیان آزادی با کینه به جنگ برهان الهی آمده اند

اتحادیه قرآنی استان یزد در محکومیت آتش زدن قرآن کریم از سوی عده‌ای از عناصر افراطی و دین‌ستیز بیانیه‌ای صادر کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

اتحادیه قرآنی استان یزد در محکومیت آتش زدن قرآن کریم از سوی عده‌ای از عناصر افراطی و دین‌ستیز بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

رفتار نابخردانه و گستاخانه عده‌ای افراطی و ضد دین در سوزاندن قرآن‌کریم، جان مسلمانان عالم را به آتش کشید.

قرآن کریم ثقل اکبر و یادگار گرانمایه پیامبر اعظم عظیم‌ترین سرمایه است و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است.

کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی‌اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن شد.

رفتار نابخردانه و گستاخانه عده‌ای افراطی و ضد دین در سوزاندن قرآن‌کریم جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب برای غرب بر جای گذاشت.

در زمانی که دنیا با موجی از بیداری اسلامی و اسلام‌گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشور‌های غربی و مورد اقبال و ضجه دل‌های مشتاق هدایت و رستگاری است، دشمنان حقیقی آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه خویش وحشیانه با جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

این حرکت اولاً ریشه در جهان گروهی دارد که حقیقت قرآن را به‌عنوان نسخه حیات‌بخش بشر درک نکرده‌اند و از سوی دیگر نشانگر اوج عجز دشمنان اسلام برای مقابله با کلام و بیان روشنگرانه و حیات‌بخش الهی است. کلامی که مخاطب آن تمامی انسان‌های روشن ضمیر و هدایت آن مخصوص پرهیزگاران است.

این جسارت بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی و ائتلاف آنان با دشمنان ایران و اسلام شکل گرفته است.

بدون شک این حرکت نتیجه‌ای جز تمایل بیشتر از پیش دل‌های بیمار و حق طلب به سمت این چراغ همیشه فروزان خواهد داشت چه آنکه نه آن زمان که به ظاهر مسلمانان و جاهلان مقدس مآب قرآن را بر سر نیزه کردند قرآن از منزلت خویش پایین آمد و نه اکنون که کافران دین ستیز قرآن را به آتش کشیدند حقیقت معارف و مفاهیم بلند آن محو خواهد شد.

در مکتب اسلامی پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آن‌ها نهی شده‌اند. مهم‌ترین موضوع در این زمان حفظ وحدت امت اسلامی در مقابله با دشمنان قسم خورده و ددمنش خویش است. قطعاً امت اسلامی این اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و دولت آمریکا و عاملان این حرکت هزینه‌های سنگینی را در قبال این گستاخی خواهند پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.