سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه دزفول:

حرف زدن صدراعظم آلمان در مورد حقوق زن خجالت آور است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ادعا‌های دولت‌های غربی پس از جانباختن مهسا امینی آن را «خجالت آور» توصیف کرد.

سید محمدعلی قاضی دزفولی در تجمع مردم دزفول در محکومیت اقدامات «اغتشاشگران» که در چهار راه شریعتی این شهر برگزار شد گفت: بدخواهان ما رسما اعلام کرده اند به دختران محجبه هجوم ببرید، اما نمی‌دانند مردم ایران پای کشور ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه غربی‌ها باید از ایناقدامات خجالت بکشند، افزود: صدر اعظم آلمان مدعی طرفداری از زنان ایران است حال آنکه در دادگاه خودشان بانوی محجبه و باردار را جلوی چشم قاضی و پلیس با ۱۷ ضربه چاقو به قتل رساندند.

آقای قاضی دزفولی با بیان اینکه وقتی شوهر این زن خواست به او کمک کند، پلیس به سمتش شلیک کرد، افزود: حرف زدن صدراعظم آلمان در مورد حقوق زن خجالت آور است.

خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: «اغتشاشگران» از صبر نیرو‌های انتظامی و بسیجیان سوء استفاده می‌کنند و ناجوانمردانه با آموزش‌های تروریستی جوانان با غیرت ما را به شهادت می‌رسانند.

این مقام مسئول با اشاره به اهانت برخی «اوباش» به قرآن و آتش زدن مواکب امام حسین (ع) آن را همچون اقدامات «داعش» و گفت: «اگر حضرت آقا اجازه دهند در یک ساعت طومار همه اغتشاشگران را در هم خواهیم پیچید و درسی به آن‌ها خواهیم داد که در تاریخ به یادگار بماند.»

اعتراضان پس از بیهوش شدن مهسا امینی در مقر پلیس امنیت اخلاقی و سپس جانباختن او در بیمارستان موجب بالا گرفتن انتقادات از عملکرد گشت ارشاد شد و اعتراضات وسیعی را در کشور به وجود آورد؛ اما پس از آن برخی اوباش گری‌ها موجب به خشونت کشیده شدن این تجمعات شد.

برچسب ها: حقوق زنان ، اوباش گری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
جالب است آنهایی که زنان را به چشم یک اسباب بازی برای تفریح می‌بینند از حق زن هم حرف می‌زنند.
خنده داره.