سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

مادر، پایه و اساس یک خانواده است / امروز دشمن می‌خواهد هویت اصلی بانوان را بگیرد

سردار زارع کمالی گفت: امروز دشمن هویت بانوان و تمدن نوین اسلامی را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: استان یزد بیش از هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب و نظام کرده است که نشاندهنده معلمان بابصیرتی است که چنین دانش آموزانی را پرورش دادند و مرهون زحمات آن‌ها هستیم.

او می گوید: امروز هم در جهاد تبیین قرار داریم که رهبر معظم انقلاب آن را وظیفه همگان می‌دانند و هدف از انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است، تمدنی که داری سه پایه خانواده، علم و الگوهاست و امروز دشمن این پایه‌ها را هدف قرار داده است.

 سردار حسین زارع کمالی  گفت: مادر، پایه و اساس یک خانواده است و امروز دشمن به دنبال این است که هویت اصلی بانوان را از آن‌ها بگیرد و زن مسلمانی که در همه عرصه‌ها به زیبایی درخشیده و زنی عفیف، محجبه و پاک بوده را تبدیل به یک زنی بی اثر کند.

به گفته او انقلاب اسلامی به زنان کرامت و هویت بخشید و حضرت امام (ره) به دلیل عفت و پاکدامنی زن مسلمان، سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان روز زن نامیدند، اما دشمن به دنبال جابه‌جایی این ویژگی‌ها و ارزش‌ها است.

او می گوید: دشمن با سند ۲۰۳۰ پایه دوم تمدن نوین اسلامی را نیز نشانه گرفته است و قصد دارد با سند ۲۰۳۰ علم اسلامی را تبدیل به علم غربی کند و ارزش و جایگاه معلم و اساتید را پایین بیاورد در حالی که ما مدیون معلمان هستیم و در احادیث بسیاری به اهمیت جایگاه معلم اشاره شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه الگو‌هایی همچون روحانیت و ولایت فقیه پایه سوم تمدن اسلامی را تشکیل می‌دهند، گفت: عزت و سربلندی ما به خاطر ولایت فقیه و پیروی از آن است و این چیزی است که ما به آن افتخار می‌کنیم.

او می گوید: نباید از جنگی ترکیبی دشمن که علیه ما به راه انداخته است، غافل شویم، همان گونه که دانش آموزان دهه اول انقلاب اسلامی به زیبایی درخشیدند و در عرصه جهاد اصغر کارنامه خوبی به جای گذاشتند و یک چهارم شهدای ما، شهدای دانش آموز هستند، در جهاد اکبر نیز که جهاد تبیین و امیدآفرینی است باید با پیروی از شهدا به زیبایی بدرخشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
غلط کردن،مگه میتونن هویت زن ایرانی رو ازش بگیرن؟اینا همش خیال خام عناصر خود فروخته و وطن فروش وخائن هست
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
سلام من خودم یک مادرم اما با کار جوانان امروز مخالفم که آشوب میکنن ولی از طرفی خسته شدن از این وضعیت تا کیی ببین حرفی نزنن مگه بچه های خود سران دولت نرفتن به کشور خارج خوب جوانان ما نه کار نه خوش گذرانی نه پول تا کیی بگو ببینم تاکیی من خودم دوتا پسر سی و بیست هفت سال دارم اومدن بعد این همه درس خوندن کار زحمت پول گذاشتن تو بورس بپرسم به باد هوا رفت
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
احسنت اینا فقط بلدن شعار بدن
یا زهرا
۱۰:۱۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
سلام و درود فراوان بر شما مادر بزرگوار، حرفهای شما درست ولی آیا پسران شما راضی می شوند که حجاب و چادر و روسری را از سر مادرشان بردارن؟