سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضمن پیروی از خط ولایت فقیه

مردم، آشوب‌ها را مردود می‌دانند/ درخواست برای برخورد با هنجارشکنان

مردم خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و اعلام پشتیبانی از اسلام و انقلاب، خواستار برخورد با بر هم زنندگان امنیت و نظم هستند.

شیطنت و تحریف یک واقعیت بهانه‌ای برای به راه انداختن آشوب‌هایی در سطح کشور شد.

این اغتشاشات با سر دادن شعار‌ها و انجام حرکات هنجارشکنانه همراه بوده است.

در این بین کسبه‌ای که مغازه‌های آن‌ها در خیابان‌های دارای تجمع و اغتشاش قرار دارد، از ناامنی‌های به وجود آمده ناراضی هستند و پلیس نیز در پی آرام کردن اوضاع است.

اعتراض با اغتشاش متفاوت است

یکی از شهروندان بیرجندی با محکوم کردن آشوب‌های اخیر گفت: اعتراض کردن به هر موضوعی با به پا کردن آشوب و اغتشاش کاملا متفاوت است.

او افزود: این چگونه اعتراضی است که با آتش زدن قرآن کریم و دست درازی به جان، مال و ناموس مردم همراه می‌شود؟


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز از مراجع قضایی و مسئولین امر خواست با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کنند تا آرامش به جامعه بازگردد.

او بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی بدانند با چنین فتنه‌هایی نخواهند توانست راه به جایی ببرند و ما تا پای جانمان از کشور و دینمان دفاع می‌کنیم.

طرح اعتراض در چارچوب قانون

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و با مخلان امنیت جامعه برخورد می‌شود.

او افزود: اگر کسی نسبت به هر موضوعی اعتراض دارد باید آن را در چارچوب قانون مطرح کند و مسئولین امر نیز به این اعتراضات رسیدگی کنند و نباید این عوامل به اغتشاش منجر شود.

حجت الاسلام نسائی با اشاره به دستگیری تعدادی از آشوبگران اظهار کرد: هر فردی که با برنامه و هدفمند در آشوب‌های اخیر شرکت کرده باشد، طبق قانون مجازات شده و شدیدترین مجازات‌ها برای او در نظر گرفته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: اگر فردی نیز به صورت رهگذر و تماشاچی در آشوب‌ها حضور داشته، سعی خواهیم کرد تا با رأفت اسلامی با او برخورد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.