سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن هشت طرح پس از سفر رییس جمهور در کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: پس از سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و منطقه لبد هشت طرح در این شهرستان عملیاتی و ساخت آن‌ها آغاز شد.

شهباز اکبری امروز شنبه در آیین افتتاح مدارس لبد و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در این گفت: سفر استانی رییس‌جمهور به منطقه لبد بازفت باعث ایجاد امید در بین مردم این بخش شده است و پس از سفر رییس‌جمهور نیز امروز قول‌های داده شده عملیاتی و این قول برای مردم محقق شده است.

وی ساخت مدرسه برای دانش آموزان را یکی از طرح‌های مهم لبد دانست و تصریح کرد: حدود هشت طرح پس از سفر رییس جمهور اجرایی شد و این عملیات با حضور میدانی مدیران دولت پیشرفت خوبی داشته است.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: ساخت و ساز ۴۳ واحد منزل مسکونی از جمله ساخت خانه برابری" بی‌بی گل" پس از سفر رییس‌جمهور در این شهرستان انجام شد که بسیاری از این واحد‌ها اکنون قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: تجهیز و تکمیل پوشش سرعت اینترنت پرسرعت در منطقه لبد نیز پس از سفر رییس جمهور در این شهرستان اجرایی شد.

اکبری گفت: تسطیح و توسعه زیرسازی جاده شهرک رهبری منطقه لبد نیز در شهرستان کوهرنگ پس از سفر آیت‌الله رییسی در منطقه عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: تجهیز خدمات دنداپزشکی مرکز سلامت شهرک لبد نیز پس از سفر رییس جمهور به استان فعال شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.