سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

دانش‌آموزان در مدیریت شهری مشارکت کنند

فرماندار مهاباد گفت: دانش‌آموزان به عنوان قشری تاثیرگذار و آینده ساز می‌توانند در مدیریت شهری مشارکت داشته و در این زمینه به عنوان یک شهروند فعال نقش خود را ایفا کنند.

امیر قادری امروز در آیین بازگشایی مدارس که به صورت نمادین در دبستان شاهد شهیدباکری این شهر برگزار شد، افزود: لازم است جلساتی با حضور معلمان و دانش آموزان علاقمند در زمینه مدیریت شهری و راه برون رفت و چاره اندیشی برای مشکلات و مسایل شهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان قشری تاثیرگذار می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود را در زمینه مسایل مختلف بیان کنند، چون هر چه این تعامل و همسویی بیشتر شود، مشکلات و آسیب‌های کمتری به جامعه وارد خواهد شد.

فرماندار مهاباد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ تحمیلی دانش آموزان زیادی برای دفاع از این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ حاضر شدند و تعدادی از آن‌ها در راه دفاع از وطن به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

قادری افزود: اکنون به برکت خون شهدا، کشورمان از امنیت و آرامش کافی برخوردار است و دانش آموزان می‌توانند با حضور در کلاس‌های درس به کسب علم و دانش بپردازند و این دستاورد بسیار مهمی برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.