سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواختن زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس امروز، دوم مهرماه به صورت نمادین در مدرسه عصمتیه شهر کرمانشاه و همزمان در مدارس سراسر استان نواخته شد.

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس امروز، دوم مهرماه به صورت نمادین در مدرسه عصمتیه شهرک رسالت شهر کرمانشاه و همزمان در مدارس سراسر استان نواخته شد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز (۲ مهر) گفت: از امروز مدارس استان کرمانشاه با ۳۷۰ هزار دانش‌آموز و ۲۶ هزار معلم شاغل کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را شروع می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه از سه ماه گذشته کار ساماندهی معلمین و کلاس‌های درس در استان شروع شده، افزود: امسال دانش‌آموزان استان در حدود چهار هزار مدرسه شامل ۱۵ هزار کلاس درس در استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رویکرد امسال مجموعه تعلیم و تربیت استان را تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رشد چندجانبه دانش‌آموزان با رویکرد مهارتی در مدارس استان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید، امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: اگر امروز امنیت داریم، این امنیت به واسطه خون شهدا به دست آمده است.

وی تاکید کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات حوزه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... احیای فرهنگ دفاع مقدس است، لذا برای احیای این فرهنگ باید پیام شهدا را به نسل جدید برسانیم.

با سلام فرمانده دانش آموزان کلاس درس را آغاز کردند

مهدی بداغی سخنگوی ستاد چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه گفت : امروز با توجه به بازگشایی مدارس هم‌اکنون مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه عصمتیه با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه و فرماندهان نیرو‌های مسلح به صدا درآمد و دانش‌آموزان با «سلام فرمانده» کلاس درس خود را آغاز کردند و همین مراسم در دیگر مدارس سرتاسر استان با سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در برخی از مدارس استان مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز هم در حال برگزاری است و این مراسمات از جمله کمک مومنانه، ویزیت رایگان و... به بهترین نحو توسط چهاره ستاد بزرگداشت شهرستان‌های استان و کمیته‌های ستاد بزرگداشت در حال برگزاری است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.